Hier uw boodsschap?
Statestieken
gfxgfx

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfx
23921 Posts in 6814 Topics by 9934 Members - Latest Member: ooster July 31, 2010, 11:20:29 am
*
Links
gfx* HomeForumHelp LoginRegistergfx
gfxgfx
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.       « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Cardwizard regcode  (Read 3378 times)
TeeBee
SatNerd

1

« on: January 03, 2000, 05:28:00 am »

Het(!) topic in de duitse boards op dit moment is toch wel de niet nagekomen belofte die jonny maakt in zijn cardwiz.

Vrij vertaald: Stuur mij een nuttige bijdrage voor het MOSC gebeuren en jij krijgt van mij lekker een sleuteltje voor mijn proggie!

Nou niet dus!

Zelfs een aantal "grote jongens" op mosc gebied hebben het teverfeefs weken lang geprobeerd via ICQ en via de Meel maar met -0- resultaat!

Ik vindt dat toch een beetje vragen om gekraakt te worden. Het zal dan ook waarschijnlijk niet lang meer duren en het is zover...

natuurlijk heeft iedereen er begrip voor dat ie onwaarschijnlijk veel Meel krijgt maar dat is ook met een beetje gezond verstand wel te verwachten.

het vervelende is dat als je de hex op confortabele wijze wilt schrijven je dit via een script-file moet doen en dat gaat alleen met de geregde versie. (in icard heb je geen protocol venster...)

Nou ja, nog maar even afwachten.
Misschien verrast ie ons nog!

TeeBee
Black Tiger
Hobby-Nerd
SatNerd
*

0

« Reply #1 on: January 09, 2000, 06:30:00 am »

Ik heb een non-public version online staan is dat hetzelfde als een regged version?

Greetings, Black Tiger
TeeBee
SatNerd

1

« Reply #2 on: January 09, 2000, 06:46:00 am »

nee, dat is niet hetzelfde!

------------------
Cu
TeeBee  www.surf.to/teebee
gfx
Pages: [1] Go Up Print 
gfx