Nee, heb hem nog niet zelf in het bezit
In het PLi team zijn er denk ik nu zo'n 5 gebruikers die hem in bezit hebben
Aangezien deze box draait op Enigma2 kan hij op deze ontwikkelingen meeliften, van een paar dm800 en dm8000 gebruikers heb ik vernomen dat zij deze vu+duo box als soepeler in gebruik ervaren tov de dreamboxen
De vu+duo ontwikkeling draait inmiddels mee met de dagelijkse 'OpenPLi Nightly builds'
zie:
http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php?fd_id=1&dir=/vuduoDit is naar mijn idee geen rechtstreekse concurrent van de DM8000, is het eerder een HDTV uitvoering van de 7025(+)!
Deze VU+DUO heeft o.a. geen mogelijkheid tot:
- insteektuners
- tot 4 tuners
- inbouwen DVD speler
- geen Wifi
- en zo zijn er nog vast een paar dingen
Dream Multimedia heeft zelf geen HDTV Twin tuner, hiervoor wordt nu wel de DM8000 door velen ingezet maar de DM8000 kan juist veel meer en is daarom veel te duur in het prijssegment van een standaard HDTV Twin tuner.
Hierdoor is de VU+DUO een goed alternatief voor de DM8000 als je die als HDTV Twin Tuner gebruikt, zeker qua prijs, maar direct 1 op 1 vergelijken is nu een appels met peren vergelijking qua mogelijkheden...
Dream Multimedia heeft gewoon de plank misgeslagen om naast de DM7025+ en de DM8000 geen HDTV Twin Tuner op de markt te zetten en nu wordt men op diverse fronten ingehaald door de markt. Ik ben benieuwd wat hun reactie hierop is!