Hier uw boodsschap?
Statestieken
gfxgfx

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
logo

gfx gfx
gfx
23921 Posts in 6814 Topics by 9934 Members - Latest Member: ooster July 31, 2010, 11:09:01 am
*
Links
gfx* HomeForumHelp LoginRegistergfx
gfxgfx
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.       « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: 500hd  (Read 596 times)
sjors55
Junior Nerd
*

« on: March 02, 2010, 23:17:54 pm »

hallo leden
heb weer goed nieuws gehoord van de 500hd,als ik alles mag geloven werkt zeer snel en moet ook een zeer scherp en goed beeld weergeven,wilde gaan voor de vu maar heb toch weer grote twijfels.
op een ander forum heb iemand hem de 500hd even een dag of 2 onder handen genomen en was er echt laaiend over.
wilde ik jullie toch allemaal even laten weten, denk toch meer aan de dreamdoos.
groetjes
sjors
Tech
Administrator
Reel SatNerd

2

« Reply #1 on: March 02, 2010, 23:28:58 pm »

Ga niet direct uit van verhalen die je hoort, kijk eerst zelf wat je ervan vind.

Ikzelf zou niet eens hoeven nadenken indien ik moest kiezen tussen een Vu+ of de 500HD, ik vind de aanwezigheid van de twintuner echt een meerwaarde ten opzichte van de 500HD.
Dat er enorme zichtbare verschillen zouden zijn geloof ik niet, misschien als je de vergelijking maakt op een scherm van twee meter, dan geloof ik nog niet dat de 500HD beter presteert dan de Vu+.
Ik vind dat over het algemeen de hardware ver beneden peil is in vergelijking met het geld dat er voor neergeteld moet worden, uiteindelijk werkt het wel.

Nogmaals, ga zelf kijken en vaar niet blind op ervaringen van anderen, ik weet uit ervaring dat men euforisch kan reageren op een ontvanger als er een  Dreambox naam op staat.

Greetz Andre.
___       
 | _ _|_ 
 |(-(_| )

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang
sjors55
Junior Nerd
*

« Reply #2 on: March 02, 2010, 23:40:19 pm »

hallo Andre
ik begrijp wat je bedoelt er zijn mensen als er dreambox op staat door het dole heen zijn,maar als ik nu helemaal nooit iets opneemt is dan de 500hd een optie,of zal jij zeggen Andre even wachten,ben ook wel benieuwd naar wat voor ontvangers jij heb.
groetjes
sjors
Tech
Administrator
Reel SatNerd

2

« Reply #3 on: March 03, 2010, 21:35:42 pm »

Ikzelf heb een breed scala aan HD ontvangers staan Wink

Onder andere twee ReelBox Avantgarde's (versie 1 en 2) + Netclient, een Vu+Duo, een DM8000, een Coolstream (uitgeleend aan mijn broer) en wat ander SD spul.

Greetz Andre.
___       
 | _ _|_ 
 |(-(_| )

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang
gfx
Pages: [1] Go Up Print 
gfx
Jump to:  
gfx